Spökstigen..

idag klarade jag inte av att fara till skolan, har så ont i ryggen så att jag kallsvettas. förlåt min spökgrupp om jag svek er men jag har iaf gjort ordning alla skräcklåtar och bränt ut dom så nu kommer stigen bli mycket hemskare! Sen hoppas jag att ni gjort stigen mycket bättre och att ni planerat allt klart. Önskar att jag orkade komma men imorgon så far jag till skolan vilket som. Den här ryggsmärtan är värre än igår..orkar inge mer.
-
För ni som inte vet vad jag pratar om så håller jag och några till på att göra en spökstig för dom som går i 5an. Vi ska hålla till i skolans källare och vi är ungefär 7st som kommer att vara spöken och skrämma barnen. Vi har två till i gruppen och dom ska leda klassen vi ska skrämma. Källaren är jävligt hemsk när man släcker hela koridoren, de är alltså en lång koridor och vi har hängt upp ljuslingor och gjort lite annat där nere. Imorgon ska de skrämmas =D
nu ska jag vila,se lite bb och vila lite till. puss /josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0