Söndag 16.03

Igår hade vi jätte roligt! Vi skulle vara där 3 men kom fram 4 istället. Hade jätte svårt att hitta dit men tillslut efter några samtal med vägbeskrivningar så hitta vi. När vi kom dit fick vi en välkomsdrink som var jätte god! Godaste jag smakat faktiskt. Sen runt 5 åt förrätten som bestod av rostad macka med lök,skalröra,sallad och lite annat. Jävligt god iaf. Runt 6 gick vi ner och började grilla, Sen åt vi middagen och efterrätten. Allt var super gott! Sen dansa vi och hade det kung. En av dom roligaste kvällarna i mitt liv om jag tänker efter. Runt 12 skulle vi ta bussen hem as packade, de var en jävla bit att gå men som tur var så träffade vi på janina och hennes vän i stan som skjutsade hem oss. Planen var att vi skulle vidare och grilla med några andra men hem skulle vi först. Satt mig vid toan och spydde så det slutade med att vi badade sen gick vi och la oss runt 1. Nu ska vi grilla igen..jaa de är sant. Vi skulle ju egentligen fotas jätte tidigt idag men jag mådde inte hundra så vi fick skjuta upp de. Tur! Det känns ju inte värt att se bakis ut när man ska fotas i en riktigt studio..lite slöseri med pengar om bilderna inte blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0