Slow down...!

Min läsarstatistik stiger...wiho! Hoppas att ni stannar ni som nyss klickat in. Idag och fram till söndag ska vi sitta hundvakt till sandras(jonathans mosters) hundar och katter i Bureå. Blir nog mysmys! Vädret idag fick mig att skippa en lektion...ibland orkar man inte skolan fast man borde det, särsklit nu när sommarlovet är om bara 29 dagar!!! Måste ändå upp till stan till ungdomsmottagningen vid halv 2 och få mina p-piller sen förmodligen titta på en lokal med mamma som hon ska ha fest i. Janinas hår blev jätte fint igår dock höll jag på att somna för att jag var så jävla trött...dom blev klara halv 1 så vi somna inte förrän 1 inatt.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0