Sista dagen här i bureå!

Sådär nu är det sista dagen vi ska vara hundvakt. Det har varit så himla skönt att bo ensam och deras säng vill jag inte ens tala om. Jag är så utvilad och pigg att det inte är sant. Min rygg som jag haft ont i,i flera veckor känns för första gången helt okej..det måste vara våra sängar som orsakar det. Nu ska vi fika sen börja städa, sen förmodligen röra oss hemåt. Kommer sakna naken katten som alltid kommer kurrandes till mig då jag sitter på datorn och skriver men kommer inte sakna då naken hunden fiser bredvid mig då jag sover. Hade lite svårt att sova där i början för jag var tvungen att ha mitt huvud under täcket.
nu fika - Puss /josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0