Min födelsedag och valborgen.

Ska berätta min fördelsedag kortfattat.
Åt god middag som min mamma gjorde men det var min pojkvän som grillade kycklingen,köttet och korven. Skålade min 18års dag med en goood drink. fick mina presenter. En massa pengar, ojoj,nytt dyrt löshår,kläder,skor och lite annat smått och gott. Vi drog igång musik och hade de trevligt, kanske låter det som en tapig kväll men vi hade så roligt för vi dansa,skrattade åt mina dagar som liten, skålade lite till osv. Juste vi åt en god maräng tårta också! Tack tack min fina familj som gjorde min dag/kväll BÄST!
-
Nu vidare till valborgen. Först drog vi till solbacken och köpte drickat, maten, skor,kläder osv. Sen for vi till mig tvärt sen vidare mot pojkvännen. Där gjorde jag mig i ordning sen runt 5 drog vi till Linus och försökte hitta en grillplats men alla var redan upptagna så vi fick vara hos någon jocke som jobba så vi chillade där, spelade kubb och la ut högtalarna ute så ja ni förstår säkert att vi hade de mysigt sen grilla vi och skålade in sommaren. Sen försökte vi leta fest och då var kl runt halv 12 men vi var så sent ute så alla hade typ börjat avrunda kvällen eller gått ut så alla vi gick typ runt skit fulla och smällde smällare. Men de slutade inte illa för nån som tur var. Nu ska vi fika,puss/josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0