Lite uppdateringar från kvällskvisten.

Ikväll har vi tillbringat våran söndag hos jonathans mormor och hennes karl och spelat bingo, de var jätte trevligt. I början när vi kom dit hann vi bara sätta oss i soffan och då kom dom sjungandes med en tårta med ett stort tomtebloss i. Åh jag blev så rörd. Finns det finare personer än dom? Jag lovar jag gillar dom till hundra och tillbaka. Sen fick jag ett kuvert och i det låg det pengar. Just vid den tidpunkten kunde jag inte sluta le av lycka. Lycka att de finns så underbara personer som knappt har nått med mig att göra som firar mig så fint.
Imorgon är det skola så nu ska vi lägga oss och sova ♥ /massa kärlek från josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0