Lite snabb uppdatering från dagen.

Tänkte uppdatera mig lite snabbt för att jag ska till hamn nu för sen ikväll ska vi fiska och förmodligen åka båt så det blir inge mer uppdateringar från mig sida int. Idag skulle vi hålla talet till en i klassen..jag fick Rebecka F och så här skrev jag till henne..
-
Rebecka..du är inte precis den fräcka.
Du har en otrolig utstråning och ett fint leende på läpparna.
Du är fin och bra och du ger oss alla en underbar dag.
Ofta när man ser dig så gullar du med din pojkvän, man kan nästan tro att ni aldrig är ovän.
Du sprider glädje och en posetiv energi omkring dig och jag blir alltid glad av att se dig.
Det är skönt att ha dig omkring oss för du gör oss alla glada.
Kan man ha en bättre vän än dig?..det tror jag ej!
Även fast jag inte känner dig så bra så verkar du vara en otroligt bra vän att ha.
En ängel inom dig bor och de är inget jag tror, du är snäll och rar och du är en vän som är hållbar.
Du har någonting som ingen annan har, du är speciell och det är bra. Kom ihåg det!
---
Alla andra i klassen skrev också otroligt fina texter! Trots att vi har en störd klass så verkar vi ändå ha en klass med ett gott hjärta! Tack min kära vän nazanin för din underbara text ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0