Dålig uppdatering, javet!

igår var de så himla fint väder så vi solade hela dagen och det blev faktiskt ett ganska bra resultat, för oss båda, idag har det däremot varit lite kyligare men jag tackar ändå för den värmen vi har och fått. Idag har vi hälsat på mormor inga och loa, himla trevligt! Imorgon är de onsdag och sovmorgon, kanoooon!
Ska uppdatera mycke bättre imorgon för då har jag internet, wiho!
Btw hörde att min favorit katerina har åkt ut ur big brother. Nu tänker jag sluta se big brother punkt slut, kommer bara kolla på deras hemsida vem som åker ut. Bb har aldrig varit tråkigare, nä usch blir så arg att dom röstar ut katta istället för peter?
Puss hörs imorgon /josefin


Jag saknar dig snuttan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0