20 snabba frågor med svar!


Sex and the city eller Desperate housewives?
Svårt! Jag älskar båda pogrammen, men måste jag så väljer jag DH för att man ser det så sällan.
Skräck eller komedi?
Absolut skräck..hehe älskar att vara rädd.
Kramas eller pussas?
Pussar är mys men kramar är mysigare.
Kissie eller Kenza?
KENZA utan tveckan. Kissies blogg tittar jag knappt nån gång på längre.
Cider eller cube?
Cube!!! Cider funkar också, så länge inte alkoholen smakar öl så är jag nöjd.
Bigbrother Martin eller bb Sara?
Martin martin martin...min vinnare.
Mobil eller dator?
Dator...,vet knappt vars min mobil är just nu så den betyder inte lika mycke som datorn gör.
Stockholm eller Gb?
Sthlm, men Gb är bra på sitt sätt.
Pengar i börsen eller på banken?
På banken för har man dom i börsen så spenderar man bara upp dom innan man ens blinkat.
Snus eller cigg?
Finns det något vidrigare än snus isåfall kommentera!
Lång eller kort partner?
Lååång eller iaf längre än mig.
Godis eller chips?
Chips! Har aldrig gillat godis så mycket.
Farliga killar eller snälla?
Jag har precis den perfekta mannen i mitt liv. Så utgå efter han om ni vill veta.
Inne fest eller ute?
Ute, iaf på sommaren. Så himla tråkigt att sitta inne och festa när solen lyser till 10 på kvällen.
Pizza eller tacos?
Tacos är favoriten! Pizza är enligt mig en fet äcklig klump av ost och nått annat, men det kan sitta bra i magen ibland.
Hm eller ginatricot?
HM! Gina har alltid samma enkla linnen och kläder. Inga fina detaljer som får kläderna att rycka ut.
Kampa eller bo på hotell?
Om jag måste välja så tycker jag att kampa är roligare och mysigare på sommrarna.
Träna hemma eller gymma?
Varför inte köra båda? Båda ska ju funka om jag gör det rätt så!
Basta eller bada?
Jag längtar så sjukt mycket till då man kan bada så jag väljer de.
Mygg eller myror?
Ingen av dom. Myror är äckliga och mygg är jobbiga. Men okej mygg då!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0