time of you life

hej hallå!
idag for jag till skolan runt 9 och hade textkommunikation där jag lämnade in min rapport sen gick jag till syon som hjälpte mig med valen inför 3an. Efter lunch hade vi skapande verksamhet och fick sluta pga nått. det kändes surt att man kom till skolan och gjorde ingenting hha menmen. idag ska vi äntligen fara hem till mig,det känns så skönt, har saknat min familj och mina katter så himla mkt.
imorgon är den stora dagen som man väntat på i veckor! Nämligen fest på folketshus för att Beroz fyller år. Gratis Thai mat, en välkomsdrink och en bar med olika sorters alkoholer. Karoke och musik finns på plats, gud så roligt det kommer bli! dock kostar det 200kr att komma in men det är lätt värt det :)


nu hinner jag inte blogga mer ska hämta ut våra bingopengar som vi vann i söndags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0