Tattoos

Jag har länge funderat på om jag vill tatuera mig eller inte och nu har jag kommit fram till att jag vill ha fyra st tatueringar och jag hade tänkt visa er vars jag vill att de ska sitta och vad som ska stå eller vara där.
nu är det ju inte riktigt såhär jag vill att de ska se ut men ni får ta det med en nypa salt och förstå att jag också
förmodligen kommer att ändra mig innan det sker men än så länge har jag bestämt mig att ha ungefär dom här
tatueringarna. Till sommaren vill jag börja med texten vid nacken.
-

Jag vill ha en krumelur på ljumsken som inte ska vara allt för överdriven.
-jag tycker att det är fint!


-
På nacken vill jag att det ska stå så här och tänk er att det kommer vara en liten text.
- Jag tycker att det stämmer och att det är en fin text att ha vid nacken.
-
Sen vill jag även ha en liten svala och den ska vara på handleden. Tänk er då ungefär svalan på höger hand.
- En svala är ett fint djur och de är så fria och fina så den skulle passa bra där, sen skulle den få symbolisera till min pappa som finns i himelen bland dom.
-
Sen vill jag ha typ nått i den här stilen på fotleden
- Det är jävligt snygg och de piffar upp skorna mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0