Let's runaway And don't ever look back

jag vet att den här veckan kommer att bli jobbig, den har redan börjat så. har massa plugg som ska lämnas in innan sportlovet och just efter sportlovet och jag slipper helst göra allt plugg på sportlovet när man ska vara ute och ha roligt. livet kan vara tråkigt ibland men just nu är livet tråkigt hela tiden. man har nästan aldrig tid för att ha roligt men ikväll så ska jag unna mig något ''kult'', vi ska nämligen ta skotrarna och köra till en grillplats och grilla korv med några trevliga personer. isen måste vi också köra på så önska mig lycka till..
Det här under skriver jag enbart för att påminna mig själv om vad jag måste göra färdigt.

* Plugga matte i sinne!
* Läsa ut engelska boken och skriva klart recensionen
* Skriva klart alla oinlämnade uppgifter på textkommunikationen
* Leta svar till idrotts provet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0