planer inför sommaren 2011?

sitter och planerar lite med älskling inför sommaren. allt vi vill hinna göra är ett stort frågetecken, jag vet knappt om jag kommer jobba i sommar för jag har knappt börjat leta ett sommarjobb..(måste göra det, NU)sen vet man inte heller hur man ska hinna allt. Man vill hinna göra så mycket som möjligt i sommar. jag kan inte beskriva hur taggad jag är på sommaren. då är man 18 och kan göra allt som man inte ha kunna göra alla andra somrar. jag känner på mig att den här sommaren kommer bli den bästa! om jag ska vara ärlig så taggar jag mest efter stadsfesten, ska man köra på 2-dagars eller? 500kr är ju inte så farligt om man tänker efter eftersom att man har roligt för pengarna plus att jag får se min idol robyn live!!


Utomlands?
stadsfesten?
Stockholm?
Sommarjobb?
Göteborg?
luleåkalaset?
Pdol?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0