min lediga dag...

kom nyss hem från stan där jag varit på ett ''möte'' ang en skuld jag hade på 600kr så det sved men nu är det gjort och jag kommer aldrig mer köpa nått sånt skit från internet igen, det slutar bara med att du hamnar hos kronofogen och får en anmärkning. som tur var så hann jag innan det var försent. Jag råkade prenumenera på en produkt som ledde till att jag låg i skuld i flera månader. Nu har jag sagt upp prenumationen och det kunde inte kännas bättre. sen skulle jag även en sväg på stan med nazanin men jag hittade inte henne så jag och jonathan gick till dressman och han fick hem ett par snygga jeans och jag kom hem tomhänt...
nu ska jag göra nått jag borde gjort för länge sen..plugga i sinne...prov imorgon....hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0