kort fakta om min helg*

hej hej!
festen på folketshus var jätte rolig eller den blev rolig då jag och min vän nazanin tog över hela festen efter några glas, haha. vi körde lekar och drog upp alla på dansgolvet.
I lördags blev vi bjudna på middag hos jonathans pappa, thai mat igen haha!
igår blev det häng på rävarbacken med vänner och jonathans syskon så att de kunde få leka av sig lite i backarna. mycket trevligt och härligt var det eftersom att solen låg på hela tiden.
ikväll händer inte så mycket förutom att min storebror John kommer hit till skellefteå eller rättare sagt han är redan här så vi ska hem till mig och vara lite sociala, plus att vi ska planera en stor sak till min andra bror christoffers födelsedag, han blir ju 20år, lillgubben min♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0