hockeytime!

stannade hemma idag från skolan för att knappt sov nått inatt och när jag vaknade till runt 6 ville inte magen som jag ville så jag blev hemma, men har ändå fått saker gjort. kunde inte somna om när älskling for imorse kl 6 så först blev det lite bigbrother sen gjorde jag klart mitt reportage om Kenza och den blev faktiskt riktigt bra sen har jag läst lite ur boken ''Go Ask Alice'' som jag rekomenderar till alla tjejer, hon lever ett typiskt tjejliv med massa problem som hon stöter på, måste säga att det är den bästa bok jag läst!
snart får vi skjuts till hockeyrinken här i hamn där vi ska spela lite hockey med vänner. vi säger skelleftehamn mot ursviken:)
Kram/josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0