Förblir hemma i skellefteå

idag lämnade min mamma och min storebror mig här ensam i skellefteå för att flyga till stockholm och vara där i 1,5 vecka. ska jag vara ärlig så är jag ledsen inombord att jag inte följde med men jag har fyra katter här hemma att ta hand om så det blev inge sthlm för mig inte. just nu sitter de i flyget..De kommer ha så roligt medans jag sitter här och deppar och fantiserar hur underbart de kommer ha. hoppas iaf att du christoffer(min bror) som fyllde 20år igår kommer ha en rolig och glädjefull födelsedagsparty i kväll. älskar er alla!
- nu har jag ett stort ansvar och det är att se till att mina katter får mat i sin skål varje dag minst två ggr, städa deras bur tre ggr i veckan, se till att de inte släppt en bajskorv någonstans och ge dom kärlek minst 4 h per dag. är det mycket begärt? nej mina katter förtjänar det bästa:)
ikväll blir det förhoppningsvis grilla ute med några vänner eller sitta inne och ringa mamma varje timme och höra vad de gör.
bild: 2009 i sthlm hos min största bror -> och hans sambo <-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0