We are the children of the future!

Goddagens!
Allt bra med er? Med mig är de toppen..mycket hes men de känns ändå okej. Har solat lite och känner att jag håller på att bränna mig på högra armen. Måste köpa caring sun lotion om jag ska fortsätt sola nå mer..vill inte hålla på och flagna. Idag är de full rulle här hemma. Storebror och steffi är fortfarande här och marley busar med katterna. Älskling är i duschen och mamma ligger ute i solen och bara tar de lugnt. Musiken är på högsta volym..såklart reggae. Ingen annan musik får mig att må så här bra! Förresten snart ska vi flytta, eller min mamma ska flytta till egen lägenhet..vi har ju blivit så stora allihopa så jag och min storebror christoffer ska flytta hemifrån på riktigt. Egentligen vill jag inte de, men de är dags nu. Jag känner mig redo, de är så jobbigt att pendla mellan älskling och mig hela tiden så vi letar för fullt..har hittat en som vi snart ska titta på. Jag börjar trean nu och sen när jag går ut flyttar jag och älskling till stockholm och innan de måste ju vi ha provat att se hur de funkar att bo ihop. Christoffer hittar inge jobb här så han letar också i stockholm. Jag längtar så mycket att jag håller på att spricka. Det har alltid varit min dröm att flytta till Stockholm, jag trivs där. Jag hatar skog och älskar stan,shoppa,folk och den postitiva enegin som människorna ger en. Juste vi har också fått internet nu eller vi har nån box som man stoppar in ett telenor kort och då får alla i lägenheten internet..kungkungkungkung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0