Vi höjer Sveriges flagga idag!

Hejsanhejsan!
De var ett tag sen..eller kankse inte. Men iaf så har jag inte gjort så mycke, igår spela vi lite bingo och vi vann som vanligt ingenting sen for vi hem till jonte och såg bigbrother final och simon vann! Lätt förstjänt! Men hade hoppas på martin men simon förtjänade den bättre. Jag blev så rörd av att se han så glad..äntligen vann han i nått. Jag hade kallakårar hela finalen. Allt var underbart, men nu undrar jag vad jag ska hitta på varje kväll då jag är sugen på lite bb..känns sorligt att de är slut men så är det. Jag hoppas iaf att martin och sara blir tillsammans annars kommer jag ångra mig att jag hejade på han. Nu ska jag fara och köpa lite kött för idag är de sveriges nationaldag sen ska jag göra en välkommsinformation på facebook för mammas fest som är snart. Pussar/josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0