Modell för en dag!

tjena bloggen!
Idag har jag varit med om nått jävligt skojj, faktiskt de roligaste jag gjort i mitt liv! Var modell för en dag i umeå. Vi vaknade 10 imorse, kom på att jag var tvungen att ha med mig 3 ombyten så vi tog crossen och körde snabbt till mig och valde kläder. Blev hämtade kl 11 av janina och linus..var osminkad som man skulle vara och mitt hår var oplattat. 1 och en halv timmas lång bilresa, käka frulle i bilen och målade naglarna. Vi kom fram i umeå runt halv 1, leta som en dåre efter studion vi skulle till, hittade platsen efter en kvart. Janina hade fått för sig att de hette Stureplan haha så vi letade på kartan vars stureplan låg men hittade inget, de fanns bara en stureplan och den låg i sthlm så till slut ringer janina till studion och frågar vad de hette och dom sa Vasaplan..haha gud va vi reta henne efter de. Vi checkade in 1 och fick vänta i säkert en timma, de var så många där men som tur var bjöd dom på kaffe och chilinötter. Sen var de iaf min tur, jag var först. Blev sminkad av en makeup artist som var jätte snäll och gullig.
,
Då jag var klar var de då jonathans tur och han var tvungen att ha smink också..lite fundation bara. Sen gick jag och fixa håret och bytte om till första outfiten och gick in efter ett tag i studion. Blev tillsagd hur jag skulle stå och ha mina händer. Det var grymt roligt!! Kände mig som en modell påriktigt! När alla var färdiga så gick vi till ett rum där en kvinna visade alla bilder på oss fyra och alla blev skit fina men tyvärr så köpte jag bara fyra bilder, de var så jävla dyrt! 1 bild kosta 360kr och 60 bilder(alla vi tog var) kosta 1799kr så de fick bli fyra jätte fina bilder. Hade iaf grymt jävla roligt!! Har aldrig i hela mitt liv haft så roligt som vi hade idag. Vi sovde i bilen påvägen hem, helt döda var vi. En heldag i studion. Är ju fortfarande bakis sen igår..skulle fan inte ha druckit igår...har varit spyfärdig under hela dagen. Smart josefin smart! Kom hem kl 7 och snart ska mamma på crucingen med hennes vänner så jag ska sminka henne sen ska jag och älskling mysaaa, de va faktiskt länge sen vi bara höll om varandra och pussas. Ni kommer få se bilderna nån dag framöver. Puss /josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0