Stadsfesten Juni 29, 2011

Igår for vi förbi stadsfesten med marley för att hon skulle få åka karuseller och sånt. De blev väldigt många karuseller till slut..hon gav sig inte. Första karusellen hon åkte med mig satt hon sur och ville inte ens kolla ut sen andra gick de jätte bra och efter några till satt hon och skratta och ville bara åka mer och mer sen fanns de bara en biljett kvar så då var hon tvungen att åka själv och de var inte alls roligt,hon kunde inte bestämma sig vilken hon ville åka och han som sätter ett kryss på bandet hade redan gjort de. Lite fult att en vuxen ska behöva betala för att åka med sitt barn..de är ju inte precis som att man tycker att de är roligt, man gör de ju för att barnet är så pass liten. Jaja skit samma! Sen for vi en sväng till jontes pappa och dom sa hejdå osv, sen for vi och grilla och kom hem lite sent. Idag har vi mycket att göra under dagen, ska även se till att skrapa färdigt så jag får mig nån slant sen ordna lite saker. Jag,jonathan och hans kompisar har fått låna en husvagn som vi ska förkröka i, dunka musik,spela kort och sova i under hela stadfesten peridoden, alltså från idag till på söndag. Festa tre dagar i rad kan inte vara så nyttigt, har aldrig gjort de! Vi har också tredagars för att jonathan så gärna vill se hammarfall som spelar idag. Jag taggar nog mest för att åka karuseller! Weeho! Jag kan inte sova så nu ska jag packa och sen gå på konsum för att köpa mat för hela helgen. Puss/josefin
Förra året satt jag och nazanin i den här karusellen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0