Lättar lite på mitt hjärta!

Vissa dagar när man mår toppen så brukar jag tänka efter...tänka lite på pappa och vilka människor jag har runt omkring mig. Jag är så fruktansvärt glad över att jag har en sånn otroligt fin familj. Jag önska att min pappa hade levt då hade han varit så stolt och glad, de är han säkert nu också! Två av mina syskon har jätte fina barn. Min syster har två stycken...och ena barnet fick äran att heta Chris efter min pappa Christer..hur fint är inte de då? Sen min storebror har ett barn men väntar ett till som kommer i september ♥. Vi har en sånn bra sammanhållning i min familj..alla ligger på samma nivå, kan prata om allt mellan himmel och jord utan att nån blir arg. Bråkar vi så blir vi alltid vänner efter nån timma..vi älskar varandra så mycket så vi klarar inte att vara arg på varandra. Vi skrattar och har jätte roligt tillsammans! Jag kunde inte ha fått en bättre familj...sen min pojkvän som anpassar sig så bra till min busiga familj som gör lite busiga saker, han kommer så bra överens med alla i min familj, främst min mamma. Dom sitter och pratar, skrattar, retar mig och skrattar åt mig..visst det är jobbigt ibland men så länge dom umgås och har kul så är jag glad. Jag älskar er alla, är så lyckligt lottad som har er! Sen har jag världens bästa vän som får mig alltid att må så bra och det kommer jag vara evigt tacksam för. Har man hållt ihop i 18år, alltså hela livet så är det verkligen en äkta vän. Jag vet att du alltid kommer att finnas för mig och det är en fin känsla.
Nu råkade de komma en liten tår och det är en glädje tår...allt som jag skrivit nu kommer från hjärtat! Jag vill bara skrika ut, allt vad jag kan att - jag älskar er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0