Söndag natt till måndag morgon!


God kväll mina kära vänner!
.
Ovanligt att jag skriver så här sent? eh näääe! Samma misstakes som igår..sov till halv 2 idag..snacka om att jag vänt hela dygnet upp och ner! Men har faktiskt en bra anledningen den här gången...jonathan börja jobba om exakt 1 timma och 40 minuter. Han skulle annars försova sig så jag kan väll sitta uppe med han. Har längtat jätte mycket till att se filmer, sånna här tonårsfilmer/dansfilmer..ååh imorgon eller då jonathan har farit ska jag dra igång en sån film och mysa med mig själv. Sen förmodligen sova en blund och upp för att sola om det nu blir bra väder. Mamma hade tydligen hört att de skulle bli bra väder imorgon så jag håller mig till hennes ord. SMHI kan man inte lita på! Idag har vi grillat lamm(vilken skamm) nere vid älven och vi kom hem runt 1 i natt. Det blev ruskigt kyligt mot slutet och jag bar lite tunnare kläder än vad jag hade velat ha på mig just då. Botningen mot min förkylning går sådär...har som sagt gjort vattenkoket som jag så fint kallar de, sen har jag bara skitit i allt annat. Köpte halstabletter idag som redan är uppsugna så min hals känns ganska okej just nu frågan är bara hur den kommer bli när jag vaknar sen och har slut tabletter. Men en förkylning måste ha sin process så jag låter de bara ske och hoppas att den är över snart. Ska iaf se till att bära varmare kläder vid kyliga kvällar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0