2011-06-15

Idag fick vi lite sol och värme...men hade varit ännu bättre med 28 + som vi hade för några dagar sen! Då hade jag förmodligen legat ute och solat men idag har jag gjort annat än de.
,
Snart ska vi äta korv med bröö, inte direkt min favorit men de funkar:) Jag har varit jätte duktig och sparat pengar i snart en och en halv månad och nu börjar spargrisarna bli riktigt fulla..jag som varken har sommarjobb eller nån inkomst kommer ändå ha pengar i sommar, de känns riktigt bra! För första gången i hela mitt liv har jag gjort något jävligt bra! Även fast jag haft lite småkris med pengar har jag ändå inte rört den, har varit nära men ändå inte gjort de. Det känns bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0