Today im happy!

Hejsan!
Det gick jätte bra hos tandläkarn, hade inga hål men jag har tydligen(enligt dom) under ett helt år svalt fel och på så sätt har min lilla tand som ni säkert ser på bilden i förra inlägget blivit lite sne...så jag fick ett sväljschema som jag måste följa varje dag i tre veckor och då kanske den lutar sig åt rätt håll. Har inte kunnat sova nått idag som jag gärna hade velat för jag har hjälp mamma med att baka och fixa småsaker till festen hon har på LÖRDAG!! Sen har jag också städat i marleys lekrum som såg ut som ja vet int vad...de tog många timmar men de var de värt för jag fick några lappar för de. Min bror,tjejen och marley kommer aningen imorgon eller på fredag, vi får se. Men rummet blev jätte fint och mysigt(gjorde om de lite). Nu ska jag och min älskling mysa lite, saknar han om dagarna när han jobbar så måste passa på nu..♥
Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0