Städ i hela huset!!

Puuuh!

Har hållt igång hela dagen...och äntligen satt mig ner för att vila. Har knappt hunnit äta något på hela dagen heller. De är sant! Snart kommer hela lägenheten skina eller kanske inte men gott luktar det iaf. Ska snart damtorka fönsterborden och sen faktiskt börja fixa mig. Runt 22 ikväll är min storebror och dom framme i Skellefteå och då ska vi förbi lokalen för att inreda och lämna så mycket som möjligt där så det slipper bli så stressigt imorgon. Sen ska vi käka grillat, haha nä nu luras jag, vi kommer förmodligen äta innan vi far till lokalen men hur som helst så blir det en sen middag men den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge.
Ha en bra kväll allihopa, PUSS! /josefin

Gamla bilder från sthlm då vi äter africanfood. Godare från man leta efter!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0