Solen är tillbaka för att stanna..hoppas jag!

Hejsan!
igår satt vi barnvakt till natalie och alle, vi spela lite spel, skratta åt roliga klipp, gjorde mat till dom sen cykla vi ner till alba och åt kul glass sen fick dom en klubba. Dom blev upphämtade lite senare så vi drog vidare till jontes mormor som kommit hem från turkiet. vi fick massor med roliga och praktiska saker som dom köpt där. Idag så ska min cross lakas om (ful färg på den just nu) sen händer inte så mycket men på kvällen är vi ett gäng som ska grilla, dricka och fiska..de har som blivit en rolig syssla nu då sommarn börjat. vi har sammanlagt fått upp 8 fiskar på två kvällar...vi var där igår också, kom dit kl 12 på natten - blev stoppade av polisen - dom undra en massa och trodde säkert att vi skulle göra annat än fiska..de var ju tydligen för sent för att göra de då. vi kom iaf hem halv 4 och jag somnade inte förrän halv 7 på morgon...
.
Här har ni lite bilder på pinglan natalie som jag sminkade och stylade för en vecka sen. Hon är söt så att man bara vill äta upp henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0