Sliten efter en dag på Leos lekland!

Hej på er alla!
Idag har jag varit på Leos med marley och familjen. Fick inte sitta still en ända sekund för marley så jag har varit lika aktiv som marley idag och hon är fortfarande helt sprallig medans jag sitter här och känner mig påriktigt döande. När jag kom hem satt en gullig natalie och jonathan och väntade på mig så vi lekte lite sen var de dags för henne att fara hem så nu har halva familjen farit till solbacken och handlat lite och jag och jonathan sitter på varsin dator och chattar lite. Ska snart ta ifrån han datorn och istället sätta oss i ett skön bad med lite ljus och pussar. Hörs imorgon! Snart midsommar jejejeje! :D
/josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0