Ser pengarna framför mig!"

Idag har de varit en tuff och svettig dag! Har skrapat en bod i flera timmar och min arm höll på att gå av några gånger, så tur att jag har lite muskler på armarna mina annars hade de gått illa. Fick hjälp av jonathan men för de mesta latade han sig och stod och kollade på..inte så värst trevligt. Det är jag som måste tjäna pengar och jonathans styvfar har hittat ett perfekt jobb till mig eller är det verkligen nått för mig? Kommer ha träningsvärk i mina ben och armar imorgon. Jag förstår inte hur folk vill jobba med sånt, de tog flera minuter för mig att bara göra två plankor, gissa då hur lång tid hela boden kommer ta? Har en sida kvar som tur är sen får vi se om jag måste fortsätta på deras hus men de återstår att se. Dom ska om ni inte förstår måla om deras hus. Imorgon är jag förmodligen i farten igen om jag måste annars så tar jag gärna en solardag istället. Efter skrapet kom min bror och hämtade oss och vi for till stan en sväng till Erik sen in på Shell för en korv var. Är det imorgon skellefteåfestivalen börjar? Har ingen aning!  Ska visa i nästa inlägg vad jag hittat för rolig sysselsatt grej:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0