Pyssla hemma!

Jag älskar att pyssla,designa och grejja på och äntligen har jag tagit tag i det. Har börjat göra om saker jag inte tycker om så mycke till något modernare och finare. Det är hur lätt som helst, man måste bara sätta sig ner och klippa och hålla på sen KLART och du blir lika nöjd som när du köper ett nytt plagg. Har även klippt i massa gamla jeans som jag nu har till shorts!


Ett halsband med en duk med paljetter av nått slag. Mycket vakert!


Ett örhänge med en diamant som själva boll och hängandes en fjäder och kedja. Jätte fint!


En helt vanlig tröja som snart fick bli en modern tröja.

Rita upp ett kors på ett papper som du sedan ska lägga mellan framsidan på tröjan och bak. Mitt kors blev snett och konstigt, se till att göra de noggrannare!


Det blir lättare att rita på tröjan då, utan massa oraka linjer. Men se bara till att korset är rakt. Man kan också om man är rädd för att göra utanför, sätta fast tejp runt hela korset.

Använd Artline 120 som är permanent och garanterat hållbart.

KLART!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0