Onsdag,ett steg närmare sommarlov!

varför finns mygg? Dom gör att de finns något negativt med sommaren! Jag har redan fått säkert 10 myggbett och de är inte roligt, kliar som fan! Imorgon har jag en lektion, ska försöka göra klart nått prov där sen sluta jag! På fredag ska jag se janinas student,wihoo och förmodligen shoppa lite. Studenten är i piteå så de blir lite nytt folk man kommer se, sen blir de party! På lördag också så jag kör redan järnet. Måste fira in sommarlovet såklart. Sen på måndag börjar jonathan jobba så då blir de förmodligen häng på bryggan med nazanin! Nu ska vi bada sen susa..börjar 08.00..puss/josefin
,
Det här är Cocos som chillar framför tvn bredvid jonathan, en av mina älskade kattungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0