Nähe nu kan man inte sova igen!

God morgon på er alla!
Jag har börjat få in en dålig vana. Att vakna tidigt varje dag. Min älskling har farit på jobbet så just nu ligger jag och fantiserar mig bort mot varmare dagar. Garderoben är full och mitt humör är alltid på topp så det kan nog inte bli bättre än så här. Man har mycket att se framemot..det känns som att livet bara flyter på..så underbart! Juste jag ska ju bli faster igen..för andra gången och hur underbart är inte det? Jag längtar jätte jätte mycket..hoppas på en pojke. Ni kan ju läsa min brors sambos blogg som faktiskt brukar vara rolig att läsa, då hon uppdaterar som bäst - http://vadvardetsteffisa.blogg.se/index.html. Jag ska dra igång en film nu och försöka sova nån timma sen lovar jag er att lägga ut bilder på lite av de jag nyligen köpt. Adiós!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0