Love the life you live!

Hejsan!!!!
Igår drog vi och bada med linus och janina, de var skit skojj! Vi lekte sälar och var allmänt störda men vi blir så när vi är vi fyra..bara att acceptera. Idag vakna jag halv 7 och vi blev hämtade vid 8 sen for vi raka vägen till piteå där vi såg janinas student och shoppa. Fick hem två klänningar, ett linne, ett par skor och lite klämmor. Vid 4 kom dom brummandes tillbax från flaket. Dyngraka och trevliga. Sen for vi till janinas moster och käkade tårta och efter de till Dallas och käka. Nu sitter vi hemma hos mig, mamma ville att vi skulle grilla så jag kommer nog vara ganska så mätt efter allt. Inte nog med detta, en tårta har mamma också gjort för att jag har sommarlov. Jag känner redan att jag inte kommer må så bra ikväll, kanske spy? Efter vi har proppat i oss all mat så blir vi upphämtade för att ta ett dopp i örviken med vännerna. Hoppas bara att myggen inte är framme än. Igår blev jag biten nästan över allt, till och med på pannan? Juste, jag ser ut som en pepparkaka, helt serriöst, det var så sjukt varmt idag att jag trodde att jag skulle dö, påriktigt!!!
Ha en trevlig dag! Puss/josefin
Skolavslutningen i 9an!                           ^(där är jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0