Jag kan köra cross!!

(bild taget från google men den liknar min fiddy ganska så exakt)
,

(Ungefär såhär såg min gamla fiddy ut men den behövdes fixas lite så jag har en ny nu)
Någon som vill köpa? Nazanin va säger du ;)? 500kr? VI körandes i skogen kan inte sluta annat än en olycka haha.
.
Haha rubriken stämmer korrekt! Idag har jag tränat på att köra cross och det känns underbart! Var jätte rädd i början och fick panik...gasade i sinne. Men det slutade tillslut med att jag kunde köra. Det är knepigt de där med att gasa,växla och hålla in den där jävla kopplingen. Har fått till de där ganska bra nu, är inte fulllärd helt ännu. Men man fick värsta adrenalinkicken när man körde, de var hur skönt som helst. Nu är älskling och hämtar en grej hos hans polare sen ska jag få köra lite till. Imorgon ska vi köra till gokartracet, får se hur det slutar...jonathan kör sin stora cross och jag med min fiddy hhah. Ska nog inte se så fint ut men skiiiit samma de är kuuuuul.
Pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss, nu är vi lediga från skolan till på tisdag(happy!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0