I found myself - When I found you

Hallåhallå!
Idag har man hållt igång med fix och trix inför midsommar. Vaknade rätt sent idag, kring halv 2 faktiskt så jag känner mig pigg som en mört. Kom nyss hem från jonathans mormor som har fyllt år, hon ville inte säga siffran men vi säger att hon fyllde 35år ;) Fick en tårtbit och ett fint sällskap med trevligt gäng från jonathans släkt. Efter inlägget ska jag och älskling ut och fixa en midsommarstång och krans som vi ska ha här utanför. Ingen midsommar utan midsommarstång! Älskling är ledig imorgon så de känns underbart! Ett bad står också på listan! Hörs imorgon mina underbara finaste läsare! /josefin
Min fina lilla solstråle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0