Galet galet!!

God morgon!
Här vakas det för fullt...hela huset! Eller kanske inte. Jag och älskling kan inte sova så vi har bestämt oss för att vaka men just nu har han svikit mig för han ligger på soffan och halvsover..Vi kanske inte håller vad vi lovat, för mina ögon ser konstiga saker, de runt om mig gungar..väldigt läskigt! Har nog med att jag har ont i huvudet och sitter här och snorar istället för att gå och snyta mig.
,
Tänkte bara skriva en mening som inte har med inlägget att göra utan för att jag ska komma ihåg de senare i livet. Låt ögonen blunda för ni har ingen aning om vad de handlar om och ni kommer aldrig veta de heller.
- Nu är det slut på allt skit! Du ska få de mycket bättre, jag lovar. Ska göra allt för att du ska må bra igen! Du måste sluta med de du gör, du kommer inte komma nån vart om inte till helvetet!
.
Vi hörs senare under dagen. Ingenting har hänt mig utan några personer som jag bara vill väl :)Pussar! /josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0