Från den ena dagen till den andra.

Näe nu får de räcka med att försöka sova! God morgon förresten, har gått och blivit förjävla sjuk! Det är ju ett under att inte älskling vaknat än för när jag hostar låter de värre än ett jetplan..jag lovar. Igår blev de några glas vin, kanske lite för mycket men de var trevligt! Vi spela kubb och lyssna på musik, de blev ingen kooakaka eller smågrisarna men vi hade de gött ändå. Jag kan inte förstå hur jag kan ha blivit sjuk!? De bara small till och nu sitter jag här från den ena dagen till den andra sjuk. Jag känner varken lukt eller smak så jag funderar på att spendera hela dagen i sängen med hög värme på elementet. Fan, jag ska sitta barnvakt idag..äsch marley är så söt så att hon knappt kan bli jobbig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0