BARNVAKT!


Jag tror jag dör! Har ett helt dagis här med massa små barn! Fyra små barn är jag barnvakt till. Marley,jeff,sean och natalie. Vi har varit ute i lekparken och lekt i sanden och hoppat studsmatta och jonathan hade vattenkrig med dom. Nu kom jag ihåg anledningen till varför jag inte vill jobba på dagis! Det kan vara mysigt ibland men jobbigt i längden. Jag är sjukare än en gammal gubbe! Kan knappt prata, det låter som att mitt stämband är kapat. Måste anstränga mig för att få nått sagt. Snart ska vi köpa lördags godis och mysa framför en barnfilm. Ska bli så skönt när alla barn är trötta. Puss hörs imorgon om jag får mig upp ur sängen! /josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0