Nu är allt klart! Stockholm here we come!

Hejsan! Det har varit mycket nu så har inte kunnat blogga. Har packat inför resan och fixat lite saker. Jag är så taggad!! På lördag drar vi och kommer hem den 17.e augusti. Vi flyger till stockholm från Umeå med jonathans familj för att hans legg är trasigt så hans mamma måste leggitimera han och hem tar vi tåg! Jejj, älskar tåg och jag tog tåget som hade mest byten bara för att få se andra städer, de är så roligt med lite äventyr på vägen! Jonathans familj kommer vara där några dagar och nån av dagarna ska vi dra till grönan så barnen får åka lite karuseller. Den 11.e tror jag de var, ska vi till Globen och se massa artister och om ni är intresserad i vilka som ska dit så kan ni kolla på deras hemsida. Nu ska jag fortsätta packa och anledningen till varför jag alltid packar tidigt är för att jag alltid glömmer saker när jag farit iväg så ett tips är att packa några dagar innan så att du kommer ihåg saker varje dag. Du minskar risken till att du glömmer nått. :) Puss  ♥/josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0