Ledsen för mina tråkiga inlägg!


Gud va skönt de är att vara hemma, eller rättare sagt hemma hos jonte men de är ju som mitt andra hem eftersom att jag bor här lika mycke som han bor hemma hos mig. Jaja hade tänkt berätta vad jag har gjort idag men kom då på att mitt andra inlägg också innehöll de så jag tänkte be om lite ursäkt för att min blogg ibland helt plötsligt blir tråkig men lite förståelse måste ni ha. De är sommar och man vill göra allt som går att göra eller jag är sånn iaf. Hatar att sitta inne och känna att man missat en dag av sommaren. Ut med er om ni sitter inne! De går göra så mycke mer än att bara festa..de är onyttigt och dåligt för levern och lillhjärnan. De här är sista sommaren jag får vara barn, nästa sommar är jag vuxen och måste jobba för att överleva, finns inge tid för lek och bus! Haha men gud va babblar jag om...jag är nog jävligt trött just nu! Idag har vi varit ute och ätit på en resturang sen gick vi och såg harry potter och dödsrelikerna del 2 3D på bio, de var grymt men fick jätte ont i ögonen av glasögonen. Hur som haver så kom jag nyss hem från basketplan, har spelat basket nästan varje kväll typ...men gud så kul de är iaf när man vinner. Det sägs att de ska regna i 9 dagar nu så va ska man då hitta på?...Nä nu ska vi sova, de är en dag imorgon också. Puss på er! /josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0