Trästock till helgen!

Det här blir första gången jag far till trästocks. Har alltid varit i stockholm varje år så har missat de varje gång. Jag har som aldrig sett framemot de och har alltid tänkt...äsch de suger ändå. Men jag tror ändå att de är roligt, de händer iaf nått i skellefteå så de är ju bra. För första gången är jag taggad på Trästocks! Planen är att förfesta hos en kompis föräldrar sen dra vidare till trästockfestivalen. Det blir nog fredag och lördag vi ska dit..festa en gång..är så less på att dricka..vakna bakis och känna att lillhjärnan och levern tar skada. Jag är serriös! Ska iaf bli roligt att se Movits,kapten röd och tove styrke! Nej nu ska vi dra hem till jonathan, vi är hos hans kompis, har vakat hela natten hemma hos han och halsat energi drycker..hehe trevligt! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0