Till er som förstår mig!

Alltså vad är de för grej att hata Rebecca Black bara för hennes låt! Vi sitter här och snackar om hennes låt, alla sitter och skrattar åt henne och tycker att hennes låt är omgjord osv medans jag inte förstår vad som är fel med henne eller videon. Såg för första gången hennes video men har hört lite här och var att hon är väldigt hatad och fått massa HOT-mail osv. Men vad är grej men att hata hon och ogilla hennes låt? Hon är ju hur söt som helst och om hon vill göra en sån låt även fast rösten är fejkad, låt henne! Jag förstår inte hur man orkar lägga ner enegi för att hata någon över huvudtaget..jag är inte en sånn som i första taget bråkar men handlar de om mobbing eller nått sånt så kan jag gärna lägga mig in. Har aldrig varit mobbad men jag ser upp till dom ska är de, fyfan va starka människor som orkar! Skit i dom som håller på mig dig! Folk som snackar skit om andra har väldigt lite självförtroende och är inte nöjd med sig själv alls så därför måste man snacka skit om nån för att känna sig lite bättre, bara lite! Är de värt de? Jag mår sämre av att snacka skit och ser ingen vits med de, lev livet och lägg energi på nått annat vettigare som att tex bättre ditt självförtroende. Livet är för kort för att hata, se framåt och älska dig själv. Jaja jag vet att mina bloggläsare har självförtroende, så keep it up! Peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0