Söndag och bakis!

Hejhallå på er!

Igår förfestade vi i bureå en tväris och blev bjuden på alkohol sen for vi till stan på en till förfest som vi stannade länge hos,dunkade musik och hade de nice. Efter nån timma så drog vi till trästock och såg movits som var kung!! Synd bara att de började regna, köpte oss varsin regnkappa så vi kunde lyssna vidare. Sen drog vi och mötte upp några till vänner men gick aldrig in igen utan vi stod utanför och snacka så jag stod där och sjöng till white light moment helt ensam..ingen var så taggad på att se henne så jag nöjde mig med att iaf få lyssna på henne och de bästa med hela kvällen var att vi hade en egen chafför hela kvällen så vi fick skjuts vart vi ville gratis. Hade förjävla roligt igår gemfört i fredags!! Körde drive in på Max på hemvägen..gooott! Har just ätit kyckling och ris som mamma tillagat och snart ska vi dra och fiska. Jag gör några tidsinställda inlägg innan jag går ut. Puss och kram/josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0