Soffmys!


Just nu ligger jag och älskling i soffan och myser med lite levande ljus och glass. Har sätt på medium löser mord som gick på 4plus men som just slutade, just nu ser vi sensing murder som är lika bra. Älskar dokumentärserier som man kan lösa själv och som är jätte spännande så man knappt vill lämna ögonen från tvn. Jag älskar sånna här kvällar, när man bara myser hemma framför tvn..med familjen eller utan. Ser så sällan tv så när jag väl gör de så njuter jag. Det är tråkigt att den här sommaren bestått av mycke regn och moln istället för värme och sol. I helgen kanske vi åker till stockholm om nu min bror stannar i skellefteå. Så i veckan ska de hinna packas och tvättas.
Nu börjar de bli spännande så Hörs imorgon. Sov gott! /josefin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0