Mår inge vidare efter 3 dagars festande

Hej på er!
En helg utan uppdatering från min sida..känns lite tungt va? Jag har haft en kung och då menar jag verkligen kung helg men fina vänner! Idag mår jag inge vidare bra....har nyss spytt och tagit en dusch..magen är lite arg på mig tror jag för den vill varken ha mat eller vatten. Det var jätte roligt att se Hammerfall,Robin, rebecca och fiona,mustach,timbaktu och damn och alla andra som man ba snegla förbi tvärt! Alla är så mycket bättre live att de inte är sant. Igår var vi helt galna i publiken då vi såg Mustach, jag hamnade med en tjej som jag inte alls kände så vi stod och höll om varandra och rockade tillsammans, idag känner jag mig pinsam som var helt vild hehe, men de var iaf roligt och rocka lite. Senare runt 4 fick vi skjuts till campingen så vi gjorde upp en efterfest men en till kille, vilket slutade med att vakterna kom och bad oss sänka volymen och arg grannar som tyckte att vi störde. Vi drack till 10 på morgonen, med solen i ögonen och trötta och fulla som ass! Kl 12 skulle vi checka ut med husvagen så vi packade ihop alla saker och fick skjuts hem till mig vilket slutade med att vi somnade fulla i min säng och sov till kl 18.00. Mamma väckte oss och frågade om vi ville med och grilla så vi följde bakis som fan ner till älven för lite grillning, kom hem för 2 timmar sen och då blev de spya och bad med jonathan. Nu ska vi sova, hörs imorgon med alkoholen ute ur kroppen. 3 dagar festande är inte nyttigt eller bra för kroppen kom ihåg de! Kram/josefin
just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0