Inge kanon värme på en hel vecka!

Har träningsvärk i hela kroppen, måste ha blivit för att man busat så mycke i vattnet sen även brännbollskvällen som blev väldigt svettigt. Men jag mår hur bra som helst även fast kroppen mår annat. Vi ska snart hem till mig, kolla posten och se hur jag ligger till. På fredag är dagen vi väntat på. Älskling får sin lön och de betyder att vi kan börja leva på riktigt! Min spargris ska jag också öppna och räkna alla pengar..undra hur mycket de blev! Halva sommaren har gått och man har hunnit med massor med saker!! Men de mest roliga börjar snart. Ska äta mitt stekta ägg nu sen börja gå mot mig. Ha en bra dag trots att solen inte är med oss så mycke den här veckan. /josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0