HEJ!

Hej på er allihopa!
Har varit lite frånvarande från bloggen, har inte haft tid eller ork att sätta mig vid datorn plus att den har varit hemma hos mig men nu har vi hämtat den så de är inte föräns nu jag kan sitta på internet. Har gjort jätte mycke saker, men orkar inte skriva allt, kortfattat dåå...bada,stan,basket osv. Nu sitter jag med en ansiktsmask och ska snart lägga mig för att imorgon ska vi göra massor med saker. Först stan sen köra gokart,jejjj! På kvällen ska vi ta en glas vin eller två och mysa vid älven. Ja nu har ni fått lite information så hoppas ni är nöjda. Får se om jag hinner uppdatera på morgonen. Massa pussar och kramar från er favorit /josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0