Gud så trött man kan vara

mina ögon håller på att lägga sig på viloläge..kom nyss hem efter en mycket påhittig dag så nog förstår jag att jag är trött. Har suttit barnvakt åt natalie så hon och hennes kompis fick bada i baljan medans vi sola sen for vi och bada med massa vänner, hade jätte rooooligt! Jag,jonte och alle åkte cross dit,de kändes lite för riskabelt men de gick bra och vi kom fram oskadda. Jag blir som ett barn i vattnet, helt säkert..eller vi alla blir nog de. Lekte massa lekar och klev nog inte upp förrän kl var jätte mycket. Kände mig som en stelpinne sen så jag åkte i bilen hem istället. Vi hämta lite mat och sen åkte vi båt och fiska....idag fick vi upp två st..en liten och en stor. Nu ska vi se film och mysa och bara vara rå om varandra, hade! /Josefin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0