Grillat till middag såhär när allt är som bäst!


Hejhej!
Gud så varmt det är idag. Jag dör! Snart ska vi cykla hem till Linus mamma för lite grillning med dom. Härligt och jättejätte gott! Sen far vi hem till mig och umgås med mamma lite..kommer sakna henne jätte mycket när jag far till stockholm! Varför blir saknaden större så länge bort man är? Lite skumt det där. Ikväll ska jag packa lite till sen måste jag städa mitt rum också för imorgon måste vi sova här hos jonathan för tidigt på lördag så bilar vi ner till Umeå med jonathans familj och hälsar på hans morfar för lite fika..där bjuds det alltid på något gott! Sen vid halv 5 på dagen går flyget till stockholm! Hoppas ni haft en underbar dag i solen och att ni låtit datorn vila. Ha en fortsatt trevlig och varm dag. kramkram/josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0