FRAMME I STOCKHOLM!!

Hej mina älskade bloggläsare hemma i norrland eller vars ni nu befinner er.Resan gick jätte bra förutom att jag fick jätte ont i öronen. Dom hade wifi på flyget men hade slut batterier på datorn så det blev inga uppdateringar. Vi landade 18.00 och gick och käkade på Alfredos som hade jätte god mat. Runt 20.00 så tog vi bussen till T-centralen och därifrån tåg till Bromma där min bror bor. Det var meningen att min bror skulle hämta upp oss på Arlanda men jonathans familj behövde skjuts till Storvik där dom ska bo så min snälla bror ställde upp och körde dom istället 18 mil utanför stockholm, ibland är storebror lite för snäll!! Han kom hem nyss, stackarn! Vi har käkat kina mat till kvällsfika och det satt väldigt bra i magen. Just nu sitter jag här och svettas som en gris, det är kvavt och varmt! Vi hade tänkt spela lite kort nu sen sova, imorgon är det en ny dag, alltså nya möjligheter! Puss och kram, sov gott! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0